Unprivate Diary//
Bounjour !
Welcome to my world.
Aina is here. 15 years old.

About | Darlings | Linkies
Tagboard

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

NHAH :**
Friday 1 March 2013 | 11:39 | 0 comments
Aku still ingat time kita form 1. 2010 masa tuh. Hee dah lama gilaaa en. Time first week masuk hostel and sekolah aku tak rapat sangat dengan dia ni. Yelaaa lain dorm kan. Cuma satu kelas and floor. Padahal dorm takde lah jauh mana. sebelah sebelah je. *takde idea act* hm okayy sambung. Mananya tak rapat kalau dah dua dua pemalu. ehhh? pemalu sangattttt ~ hahaha xD kenal dia pun camtu-2 je. segan ah nak tegur. Hihi gedik kejap. Dia rapat dgn Aida dulu. Selalu jugak datang dorm aku sebab nak jumpa Aida. And lama kelamaan lepas dah beberapa bulan, kami semakin rapat. Bukan kitorang 2 je. Tapi ada lagi 3 orang. Kitorang jadi rapat macam mana eh? Entah laaaaa lupa dah. hihi >< Bila semua dah satu kepala baru lahh best! tetapi dalam setiap kegembiraan yang kami kongsi bersama tetap ada kedukaan yang berlaku. Alaa normal lah. Setiap persahabatan mesti ada perselisisihan faham. Kann? ;) Terlalu banyak aku rasa. Tapi aku tak kisah sebab duduk asrama nak hidup dengan siapa lagi selain kawan. Dan masa pun berterusan berjalan. Sampai lahh kita naik form 2, kita okayy. Best sangat time ni. Kita kat kelas 2 Cendana. Aku duduk sebelah kau dalam kelas. Semuanya kita rahsiakan bersama. Aku rindu time tuh. Masa semakin laju sampai lahh kita naik form 3 dan kita masih sekelas. Fiza dgn Ummi pun satu kelas. 3Cendana. Pun best jugakkkk. Sampai lahhh satu masa tuh kita bukan bergaduh tapi macam aku cakap tadi lah, perselisihan faham je kott. Tapi bukan di antara kita. Dan kau yg pergi sorang sorang. Seriously aku rasa sunyi gilaaa. Dalam kelas kalau duduk sebelah kau pun tak bising macam selalu. Tegur pun bila perlu je. Kau mesti tak tau kan. Aku tak cerita dekat sesape pun. *rasa nak nangis pulak* hihi. okayy sambung! And at last............kita dah berbaik tapi kita dah tak duduk sesama. sokay! walaupun tak duduk sesama tapi kita still perangai yang sama kan? x) eh? ayat kau eh ni? hee sorry curi kejap >< Tapi aku tak kisah pun. Kita still dah macam dulu. duduk sekali atau takk, memang tak menjadi halangan untuk kita terus berkawan. Betul takk? :D Hee aku rasa aku dah melalut ni. Hm takpe takpe aku yakin kau faham. Apa lagi eh aku nak cerita pasal kau? Takde dah kot. tuh je. Cuma apa yang aku harap kita akan tetap menjadi kawan sampai bilabilaa gediiiiiiiiiiiiik :** dont you ever forget this!

DEDICATED TO : NUR HAZWANI BINTI ABD HARIS









 

♥ ILOVEYOUALWAYS :') 

Old things | New things